Aktualności

Informacje Zarządu Komisarycznego po zebraniu w dniu 01.03.2025r.

1. Omówienie sytuacji finansowej ogrodu na dzień zebrania. 
2. Omówienie niektórych przepisów dotyczących prawidłowego prowadzenia dokumentacji poszczególnych działek.
3. Omówienie zaleceń pokontrolnych OZM i KR. 
4. Na mocy przepisów związkowych Zarząd Komisaryczny zdecydował złożyć wniosek o dotację finansową z Mazowieckiego Instrumentu Aktywizacji Działkowców, która będzie przeznaczona, zgodnie z założeniami, na siłownię plenerową i plac zabaw. 
5. Omówienie spraw związanych z dostępem do skrzynek mailowych i systemów sterujących na bramach. 
6. Omówienie tematu skrzynek na listy, znajdujących się na terenie wspólnym, które muszą zostać usunięte. 
7. Przygotowanie niezbędnych dokumentów do realizacji inwentaryzacji rocznej. 
8. Określenie sposobu kontaktu członków Zarządu w celu usprawnienia współpracy.

WODA

Termin puszczenia wody będzie ogłoszony na stronie ogrodu po uprzednim zweryfikowaniu usterek. Weryfikacja ta jest niezbędna aby uniknąć większych awarii. Zwracamy się z prośbą aby do 14.03.2025 r. zgłaszać wszelkie awarie wodociągu do gospodarza ogrodu.

  Zarząd Komisaryczny